کد خبر: ۶۲۹۲۰۶
تعداد نظرات: ۲۹۶ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰

فیلم| تبلیغ چند همسری؛ جوانی متولد ۱۳۶۹ با ۴ همسر!

در این ویدئو بخش‌هایی از یک فیلم مستند را می‌بینید که یک روحانی که همزمان چهار همسر دارد و ظاهرا هر چهارتای آن‌ها هم از این شرایط راضی هستند. این مرد روحانی ۲۹ ساله‌ای به نام نوید ابراهیمی است. او که متولد ارومیه و ساکن قم است برخلاف بسیاری از ازدواج‌های ازاین‌دست تمام همسرانش یا به قول وی، همتاها را در یک‌خانه ساکن کرده و به‌طور مداوم از طریق مطالب مکتوب، فیلم و عکس از زندگی ایده‌آل خود در کنار ۶ فرزند و ۴ همسرش می‌گوید.
آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیمی که دارای فوق‌لیسانس فقه است خود را فردی باهوش و باانگیزه معرفی می‌کند که تحصیلات ابتدایی حوزوی را درزمانی کوتاه به پایان رسانده است. مؤسس مرکز تحقیقاتی سلمان فارسی درآمد ماهیانه‌اش را حدود 3 میلیون تومان عنوان کرده و تأکید دارد که مجموع هزینه‌هایش برای ازدواج‌ها از 10 میلیون تومان فراتر نرفته است. زنانی که به عقد دائم او درآمده‌اند تحصیلات دانشگاهی تا مقطع فوق‌لیسانس هم دارند و 2 همسرش حدود ۱۰ سال از این فرد بزرگ‌تر هستند. موضوعی که به گفته ابراهیمی نشان‌دهنده این موضوع است که او از روی هوا و هوس مبادرت به این ازدواج‌ها نکرده و تنها دغدغه‌اش کمک به «زنان مجرد و فرزندآوری برای اسلام» است.

این فرد که سال 96 یکی از برگزارکنندگان «اولین همایش احیای فرهنگ چندهمسری» در تهران بود می‌گوید؛ من و همسرانم چندین سال است که درراه تبلیغ سنت الهی تعدد زوجات، انواع هجمه‌ها را متحمل شده‌ایم. سه‌گانهٔ توهین، تهدید و تطمیع نتوانسته سد راه ما شود و خداوند متعال هم هرازگاهی به زیبایی ما را به ثبات قدم دعوت نموده که مثال بارزش هم‌زمانی بارداری سه همسر اول و دوم و سوم در سال ۹۷ است که در ناباوری تمام، خداوند به هرکدام فرزندی سالم عطا فرمود.

او به‌طور روزمره در کانال اصلی خود در پیام‌رسان سروش که با عنوان «پایگاه تبیین چندهمسری اسلامی» فعالیت می‌کند از تجربیات و تقسیم زمان عادلانه‌اش بین همسرانش هم می‌نویسد و از مردان دارای چند همسر می‌خواهد که برقراری عدالت را فراموش نکنند مانند او که می‌گوید نه‌تنها شب که حتی برای استراحت نیم روزی هم وقتش را بین همسرانش به مساوات تقسیم می‌کند. البته این روحانی در کانال‌های سروش و تلگرام و گپ و سایت اینترنتی شخصی هم فعالیت دارد و می‌گوید برای ترویج اصول برجای‌مانده شیعه باید از تمام ابزارها استفاده کرد.

منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲۹۶
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
63
355
متاسفانه آنقدر زنان ما توانمند و دارای عزت نفس نشده اند که زیر بار همچین ذلتی نروند. به جز بازگشت به تحجر هیچ اسمی روی این عمل نمیشه گذاشت.
پاسخ ها
یار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
ببخشید کجاش تحجرس؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
چه چیزش ناباورانه است .
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
زنی که به نان شبش محتاج نیست، باید به خودش ارزش قایل بشه وقتی متوجه می شه شوهرش بهش حس نداره و دوسش نداره نباید دست به همچین کاری بزنه.
یک زن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
حال ادم بهم میخوره
کاش تمام مسائل دین رعایت میشد ، آخر کار به این موضوع میرسیدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
اینکه ادعای باتفکر بودن و"همه جی ارومه من جقد خوشبختم"داره خیلی رو مخمه
تو اگه ذره ای انسانیت حالیت بود الان اروم نبودی.من خودم یه زنم دیگه!مطمئن باشین که اونا از درون داغونن !
این موجود و همه ی اونایی که اون رو تایید میکنن هیچ بویی از اسلام نبردن اسلام خیلی زیباتر از برداشت های چندش اوریه که تو و کسایی که به تو دستور ترویج این خفت رو دادن از اون دارین
باطن اسلام که عشق و محبت
از اسلام سو استفاده نکن
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
من هم برای شما که هم اسم من هستی متاسفم.
چون برای حلال خدا متاسفی.
با اینکه حتما در جامعه این وضع دختران و پسران مجرد را در جامعه میبینی ولی ....
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
31
222
حاج آقا عشقی شما شما الگوی زندگی من شدی منم 29 سالمه حتی دوست دخترم ندارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
چند راهکار برای متاهل شدن تمام زنان مجرد(اعم از بیوه و مطلقه)
1-ازدواج اسان
2-فراهم کردن شغل برای مردان
3-همسان گزینی(ازدواج مرد با زن هم سن خودش)
4-مردان با زنان بزرگتز از خودشون ازدواج کنن(حضرت محمدص هم چندین سال از همسرش حضرت خدیجه کوچکتر بود
اون وقت اگه مجردی موند برید دنبال چند همسری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
28
121
بله اگه منم حقوق 10 میلیونی داشتم میتونستم/ متاسفانه با حقوق 2 میلیون اجاره باید بدم قسط یدم هرینه خورد و خوراک هستن هزینه ایاب ذهاب هست وووووووو......... آخر ماه خبر دارشدم کسر اوردم بدهی رو بدهی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
فری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
یعنی اگه حقوقت بالا بود توهم اینکارا میکردی؟
واقعاکه!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
بنده ایشون رو میشناسم
از نزدیک
شما برا همین تهمت(حقوق ده میلیونی!!!) روز قیامت خودت رو آماده کن البته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
یعنی اگر میتوانستید زیر بار این بدبختی می رفتید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
این آقا اگه حقوق ده میلیونی نداره علاوه بر درست نبودن اصل این مساله که مردی چند زن بگیره . با علم به اینکه نمی تونه از لحاظ مالی تامبن کننده مالی باشه اینکارو کرده و واقعا باعث تاسفه . و همینطور راید روز قیامت آماده پاسخ گویی باشه که عزت زن رو زیر سوال برده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
شما از نزدیک ایشونو نمی شناسی شما خود ایشونی .
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
متاسفم که به رشد عقلی و دینی کاملی نرسیدید که اگه هزینه ش رو داشتید، این عمل رو انجام می دادید.
f
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
48
239
شرم آوره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
چیش؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
این قسمتس شرم اوره که این اقا خودشو به بی عاری زده . خداوند از حق خودش می گذره و از حق الناس نه . و عزت و احترام یک زن جزو حق الناسه .
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
شرم آور وضعیت حجاب عفاف و غیرت در جامعه هست.
اینقدر حماقت قابل تحمل نیست که حلال خدا را شرم آور میخوانید
همدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
25
295
ایشون تو یکی از فیلماش میگه گاهی خانم بنابه دلایلی نمیتونه کنار. شوهر باشه پس چند همسری خوبه، اگه خوبه خب برا خانم ها هم باید چند همسری رو رواج داد چون خیلی از اقایون هستن که بخاطر شغلشون حتی ماه ها نمیان خونه مثل مردایی که رو کشتی هستن، جالبه همه چیز برای مردا خوبه فقط، شما اگه بفکر ازدواج خانم ها و زیاد شدن فرزندان اسلام هستین مساله کار و اشتغال جوونا رو فراهم کنید تا اونام بتونن ازدواج کنن نه اینکه ینفر 4 تا زن بگیره ینفر تا اخر مجرد بمونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
احسنت
اگه راست میگی منتشر کن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
طرف چرت میگه منتشر میکنی؟؟
احسنت رو هم منتشر می کنی؟؟
کوری عصاکش کور دگر شود

رد چند همسری برا زن در یک جمله: اگه چند قطره از شیرهای مختلف در یک کاسه بریزی نمیشه تشخیص داد کدام قطره از کدام شیر است
ولی برعکس اگر مردی چند همسر داشته باشه چنین مشکلی نیست

این یکی از دلالیل بود البته برا عاقل ها و منطقی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
این جناب اگه راست میگی؛ معلوم شد چی گفت ؟؟؟؟؟
یکی ترجمه کنه لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
این طرز فکر که در زمانهایی که زن نمی تونه به همسرس سرویس بده مرد باید بره سراغ زن دیگه کاملا غیر انسانی و غیر منصفانه هست . به چند دلیل یکی اینکه به پاس خدماتی که در زمان امکان به مرد داده مرد باید بتونه جلوی هوا و هوسشو بگیره و وفادار باشه . دوم اینکه دقیقا همون زمان که نمی تونه به مرد خدمات بده دقیقا در همون زمان از لحاظ روحی به محبت و آرامش بیشتری از سمت مردش نیاز داره و همین طور مرد اگر بفهمه حتی از لحاظ کارهوی خونه هم باید به خانمش کمک کنه . این واقعا ننگه که یه مرد خودشو به بی عاری بزنه و فقط خودسو در نظر بگیره .
هما
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
افرین!!!!این قضیه شیر تو شیری هم که توجوابا گفته شده رو با آزمایش مشخص میکنن شیر کی مال کیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
158
59
زنده باد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
از اسلام فقط همین را فهمیدی بی درد
ذ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
14
106
....... همسر اول و دوم وسوم همزمان با هم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
فکر کنم با مسابقه دارت اشتباه گرفته بود
نوه ابراهیمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
از همینجا معلومه هدفش از چند تا زن گرفتن چی بوده ....
خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ
سوگند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
18
96
اه اه حالم به هم میخوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
7
61
همه ابزارها استفاده شود!!!!!ایشون از کدوم ابزارش برای ترویج استفاده کرده؟؟؟؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
70
25
خوش به حالش چه تنوعی داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
فقط یه ادم ....به چند نفر همزمان می تونه بگه دوستت دارم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
25
165
معلومه اون زنها چقدردرمانده و بدبخت بودندکه تن به این خفت شرم آوردادند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
تو از کجا می دونی اخه شاید کنار هم خوشبخت وخوشحالن .کی میدونه
یعقوب ابراهیمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
سلام واقعا حرف حساب زدی الان با این اجاره خونه ها بیکاری هامگر میشه چند تا زن گرفت اونا چقدر بیچاره بودن ک باهم زندگی میکنند در واقع زندگی ک ن بنظر من خدا یکی همسر یکی
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
خفت و شرم را در زندگی خودتون جستجو کنید
زهراپ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
27
166
اصلامنکه مخالفم من به شخصه اگه شوهرم بخواد یکی دیگه. طلاق را انتخاب میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
خب برو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
اما من طلاق نمیگیرم فقط تحمل میکنم که دیگه از این خیالات به سرش نزنه .
نا شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
واقعا....من هم موافقم، آدم اگه کسی رو نمی خواد، برا چی با دروغ و پنهان کاری و هزار تاکینه تحملش کنه؟...مثل خارج خوبه، طرف مقابل رو نخوان، با سلام و صلوات از هم جدا میشن، یه زندگی دیگه رو شروع می کنند، تنها مشکل تفکر من، سرنوشت بچه ها هست، وگرنه، صداقت داشتن، خیلی به آدم آرامش میده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
8
41
اگر هزینه 4 خانواده را خودت با فکرت یا بازوت درآوردی مردی با مفت خوری هر موشی قادر به چنین کاری است
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
122
27
خدا کند همه دخترا و پسرا ازدواج کنن. وقتی می بینم خانم 50 سالشه ازدواج نکرده ناراحت میشم...چند همسری یکی از راههای حلشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
یه دختر تا 50 سالگی بمونه بهتره تا زندگی یکی دیگه رو خراب کنه...بچه طلاق و یه زن افسرده... و یک جامعه بیمار... اینا نتیجه چند همسریه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
برای خواهر خودت هم خواستکار با اینجری بیاد قبول میکنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
افسوس به این طرز تفکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
تو ناراحت نشو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
از نظر من فقط ۵٪ جامعه اگر از اولش این روش رو انتخاب کنند، مشکلشون واقعا باحل میشه، اما ۹۵٪ بقیه، اصلا خواب چنین رفتار هایی رو هم نباید ببینند، و واقعا فاسد اند اگر چنین رفتار هایی ازشون سر بزنه!!!!!!...یه کم بیشتر تلاش کنند و یه زندگی حداقلی یا متوسط با یک نفر رو تشکیل بدهند.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
16
144
حالم بد میشه از خودخواهی و گستاخی اینطور مردها ......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
برو دکتر
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
ما مردها این طور نیستیم.
اینها نامرد اند .
عشق یعنی مردن برای عشقت تا ابد همین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
از طرف مردها صحبت نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
چرا هر چی میشه میندازین تقصیر مردا.خوب اون زنا میخواستن باهاش ازدواج نکنن زور که بالا سرشون نبوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
8
68
خسته نباشی واقعا کارت زیاده
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
11
100
به این یارو بگید میدونی مهروعاطفه یعنی چی؟ عشق که دیگه حرف وشو نزن...
حنیفه ناصری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
1
14
........... مرد و ...., زن دوم هم بشه حتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
5
66
تو فیلم اولی که اون موقع 3 زن داشت خانم اول گفت آقا شب خواستگاری کوتاه گفته در مورد چند همسری و ادامه میده منم اینقد هوش و ذکاوت نداشتم فکر نمیکردم میخواد اقدام کنه. بعد آقا تو یکی از این قسمت میگه همسر اولم شب خواستگاری گفته بر اقدام کن من مشکلی ندارم. فیلمش هست بریدببینید چقد تضاد هست!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
مقصر اصلی زن اولشه اگه اسید ریخته بود توی آفتابه اش یادش میرفت دیگه.........
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
زن اولی حالش بده از این مرد مشخصه.
ع،م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
6
100
منم ازدواج کردم،دوتا بچه هم دارم ،والله اگه بنا به فرزند آوریه میتونم دوتا ی دیگه هم دنیا بیارم ،چرا شوهرم بره زن دوم بگیره،اینا همش تبلیغاتِ میگه حقوق ۳ میلیون،بابا تو بخوای به هر کدوم از خانم هات یه سر بزی حد اقل ماهی ۲ میلیون پول بنزینت میشه ،بگو میخوای زندگی مردم که حد اقل۲۰ ساله باهم زندگی میکنن رو از هم بپاشونی ،حسّود
پاسخ ها
شوهر خانم ع .م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
خانم نترس من زن نمی گیرم
شوهر فرضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
ولی یادت باشه خودت گفتی تا دو تا بچه دیگه رو پایه ای ا
بعدشم خدا کریمه
از این ستون به اون ستون فرجه
هووی خانم ع،م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
خانم من با شما چیکار دارم ، اصلا شما منو دیدی یک بارم؟ چقدر خسیسی شما، ایش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
خدا مرگ بده مردای ...... رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
گوله نمک.با اینهمه طنازی شما برو مسابقه استندآپ کمدی بده.حتما مقام میاری شک نکن!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
9
101
چرا خلاف نظر علما عمل میکنید .. .زن عزت داره نجابت داره قرار نیست مرد های هوس باز آنان را دست مایه حس شهوت خود کنند.
ناشناس
|
France
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
7
94
از تمام دین اسلام اینو گرفتی تو اسلام هزاران روش برا اعتلای مسلمونا هس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
12
110
ان شاءالله من توی یک روز هر 4 دخترش رو برای پسرم خواستگاری میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
کتاب نمیخونیا
ازدواج با دو خواهر همزمان حرامه باسواد
مدرکت رو آتیش بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
وقتی هر دختر از یه همسر مجزا باشه ازدواج با اونها مشکل شرعی نداره.لطفا شما مطالعه تو بیشتر کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
5
119
واقعن متاسفم
بيكاري بيداد ميكنه جوانها به فساد وفحشا كشانده شده اند ..... شما چند همسری تبلیغ می کنی
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
11
111
واقعا خجالت آوره .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
92
30
اگه واقعا خودش و همه همسرانش راضی هستند، عیبی نمی بینم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
شاید در ظاهر راضی باشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
12
112
حال آدم به هم می خوره از این ژستش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
15
108
چند همسری یعنی ذلت و خواری یک جامعه یعنی برگشتن به هزار سال پیش در این زمان حتی باید جلو یک همسری را برای کاهش نسل رواج داد تا ایران هندی دیگر نشود این اقایانی که تبلیغ چند همسری و فرزند اوری را در جامعه رواج میدهند ایا یک روز از دست رنج خود برای زن و فرزند خود هزینه کرده اند .ایا حاصر هستند دختران خود را همسر چهارم کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
چرا خیلی از حضرات فحشا و بی بند و باری و تحسین می کنند ولی این کار که کاملا قانونی و شرعی است عقب ماندگی است
آیا عریانی و برهنگی عقب ماندگی و زندگی جنگلی و حیوانی است یا جند همسری؟!!!!
مهسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
همه ما داستان قلب را می دانیم اینکه قلب می تونه جایگاه یکی باشه نه جایگاه همه این یک واقعیت است و حاج آقا هم شگفت انگیز است که تازه تا این سن چهار همسر ، فکرکنم چند سال آینده این آمار همچنان درحال افزایش باشد و تازه اول مشکلات حاج آقا که باید خانه بزرگتر بخرند تا چهل همسر را جا بدهند ماشاء الله ......یا کارخانه نساجی بخرند تا پوشاک همسران و فرزندان را تأمین کنند خسته نباشی حاج آقا !!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
یاد کارتون 4 شگفت انگیز افتادم...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
عین عقب ماندگیه که اگه نبود ما امروز به جای اینکه ببینیم یه عقب مونده شهوت ران واسه ارضای خودش چهارتا همسر می‌گیره می‌دیدیم که تو عرصه علمی و تکنولوژی و موفقیت علمی ترویج و تشویق می‌کرد جوان‌ها رو
پوریا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
با طرز تفکر ادم هایی مثل شما در سی سال آینده پیرترین کشور منطقه خواهیم بود و رشد جمعیتمان منفی می شود.آیا این به اصطلاح کارشناس ها خطر کاهش نسل شیعه را جدی نمی گیرند؟
اردشیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
5
78
با سلام. بنده هم متولد 1358 هستم با چهل سال سن؛ بدون همسر!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
فعلا برو تو صف یه‌دونه‌ای
ارسلان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
بنده هم سی ساله هستم نتوانستم حتی یک زوج اختیارکنم حاج آقا خسته نباشی کمی هم مارا دریابید صواب داره به خدا !!!!!!!!!!!!!!!!! تازه صواب این بیشتر از تعدد زوجات است انشاء الله
امیر عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
12
97
حالم بهم زن
نون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
9
30
خسته نباشی
عجب ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
13
98
حال آدم رو بهم میزنه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
اشتباهی منفی زدم،با نظرت کاملا موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
24
42
وقتی دخترهای مجردتحصیلکرده واکثراًشاغل با هزاران شرط وشروط عجیب وغریب به ازدواج با پسرها رضایت نمیدهند،همین وضعیت پیش می آید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
قطعا اون دخترهای تحصیلکرده هم با همچین هوسبازانی ازدواج نمیکنند ...بهترین راه برای مهار همچین مردانی شروط سنگین ازدواج و مهریه سنگین و حق طلاق است انوقت جرات داشت اسم زن دیگر را بیاورد چه برسه به وایسادن بین 4 تا زن مثل......
س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
8
79
دیگه معلوم نیست چه خوابی برای مردم دیدن. جمع کنید بابا ....
متاسفم فقط همین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
5
42
سنگ مفت گنجشک مفت برای بعضی ها بعضیم نان شبم ندارن
بی طرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
6
53
این عاقا واقعا با این شغل ساده ای که به گفته خودش داره ، الان داره خرج این چهارتا رو میده ؟
پاسخ ها
هومن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
زن واقغی مثل پرایده - کم خرجه و اقتصادی
محیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
10
101
..... زنهایی که تن به همچین خفتی میدهند آدم صد سال بی شوهر بمونه بهتر از اینه که زن مردی بشه که به چند تای دیگه هم میگه عشق منی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
شما ازدواج کردی؟
یه دختر دیگه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
من ازدواج نکردم و همین نظرو دارم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
9
74
مگر چقدر حقوق میدن
حالم بد شد از این کلیپ چقدر یک نفر بی محتوی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
3
32
خداوند فرمودند اگه بتونی عدالت کاامل رو رعایت کنی چهارهمسر داشته باش و تو آیه بعدی میگه مطمئن باش که نمیتونی پس همون یه همسر رو داشته باش.
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
9
56
خسته نباشی.تو این مشکلات خوب جرات داشتی ۴تا بگیری.یا پشتت جایی گرمه یا شکمت پره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
سلام درسته این ایه رو منم خوندم یعد هم نوشته کسیکه این کارو میکنه کافره حالا..... انگار تموم مشکلات تموم شده مونده مشکل شوهر که به گردن تو افتاده زحمتش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
به نظر مک این هم یکی از نقشه های علیه ایران و اسلامه که این شخص وبرای این کار انتخاب کردن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
6
59
فقط میتونم بگم خجالت بکشید مردم از فقر فلاکت به تنگ اومدن چطوری شما .....
خدایا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
7
78
واقعا ک چ مسائل رقت انگیزی ! شماها دیگه از حضرت علی بیشتر به فکر دین نیستین ک ! حضرت علی (َع) با اون حضرت گری اش با اون عدالتش تا وقتی حضرت فاطمه (س) زنده بودن یک زن داشت اونوقت اینا رو بیا نگاه کن ! من نمیدونم کدوم زنی حاضر به انجام همچین کاری میشه ک برم بزنم تو دهنش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
برای اینکه حضرت علی (ع) عاشق حضرت فاطمه (س) بود، ولی باور داری این آقا معنی عشق بفهمه؟! فقط از وظیفه حرف نمیزنه!! شغل چندمش همسرداری و صیغه کردن و نجات خانم هاست، دستش درد نکنه چه وظیفه سنگینی به دوششون!!!
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
7
65
...بگو دلم این و میگه نه شرع...به رهبرت نگاه کن که میگه خدا یکی و یار یکی و محبت یکی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
1
28
.....،وای به حال ما که چنین افراد عقب افتاده و کوته فکری در جامعه داریم،حالم بهم میخوره ،این ادما رغت انگیزن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
6
49
اخخخخخ حالم بهم خورد ......
مرجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
1
29
تبریک میگم به همه ایرانیای عزیز همین جوری پیش بریم به دوران قاجار برمی گردیم همه کشورها پیشرفت میکنن ما پسرفت
کیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
4
46
آخ دستم من بود اون چن گرم گوشتی که بهش آویزون بود رو میکندم مینداختم دور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
5
40
کار ایشان فقط بخور به خوابه و اکر ایشان فقط یک روز از دست رنج خودش هزینه کنه هیچ وقت چنین کاری را نمی کرد حتی فکرش هم اکرا داره تازه داریم برمیکردیم به زمان ناصرالدین شاه وقتی ایشان میگه این کار را برای رضای خدا انجام داده ادم به یاد سرسره ظل الله میافته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
1
22
درسته دختران نجیب زیادی هستند که سن آنها بالا رفته و هنوز ازدواج نکردند و پسران جوان زیادی داریم که کم درآمد هستند واز ازدواج می ترسند بهتر است به جای چند همسری ازدواج آسان را با هم شروع کنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
یا میشه به جای چند همسری و هزینه بابت ترویج این کار دست این جوونایی که تو حسرت ازدواج هستن بگیرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
3
26
نویسنده یک زن هم نمیتونه بگیره مگه اینکه هم نویسنده باشه هم ...
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
51
15
کلا ارزشها تبدیل به ضد ارزش شده، برخی ها از اینکه مخفیانه با جنس مخالف رابطه داشته باشند و از بی حجابی و دوستی های خیابانی و... ناراحت نمی شوند ولی از این عمل مباح بلکه مستحب برآشفته اند! واقعا جای تعجب است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اینکه با یکی باشی ایرادی داره از دید شما ولی اینکه مث یه......میدونی من موندم سلول های خاکستری شماها چطور کار میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
زن ها مجموعه ای از عواطف و احساسات هستند در کل زن هم انسان هست مگه زن و مرد برابر نیستن پس چرا زن باید محکوم به تحمل هر خفتی بشه من دیدم شوهرم منو دوست نداره قبلا یکی را دوست داشته اونم این رو دوست داشت زندگی برام عذاب اور بود جداشدم رفتم هر چند اون کسی را که هم دوست داشت حاضر نشد با شوهرم ازدواج کنه
خسته از گرونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
6
30
حقوق مفت که داشته باشی همین میشه!
ماهی ده تومن باید حقوق بگیری بتونی ۴ تا خانواده رو خرجشون رو بدی، مخصوصا که هرکدومشون‌تو یک‌شهرن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
1
12
زبل خان رفتی چهار تا زن شاغل گرفتی خرجی نخوای بدی
السا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
1
25
واقعا نگران حال روحی این ۴ خانم هستم همین
واحدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
14
55
‌اگر چند همسری خوبه پس چرا فقط برای مردها باشه . زنها هم چند همسر بگیرند .
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
5
53
توهین به صاحت مقدس زنان جامعه محسوب میشود
پاسخ ها
مهسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
به نظر من آدم تا آخر عمر مجرد بمونه خیلی بهتره تا اینکه ببینه شوهرش با چندنفردیگه هم زیریک سقف ........... من کلا" این کار را رد می کنم و اصلا" وجهه خوبی ندارد .
Ragnar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
7
32
داداچ با همین فرمون برو جلو ایشالا 4 تا میشه 40
Ragnar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
3
26
داری شوخی میکنی یا فیلم بازی میکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
9
44
قطعا همه میدانیم در چند همسری فقط و فقط هوس مطرح است که خواسته با انواع جور و واجور در تمامی سنین ازمایش کند ، میتوانست در خفا هرکار خواست بکند ولی وقتی وقاحت علنی شده باید بدانیم قبل از اسلام و جنگها که تعداد مردها مثل شرایط فعلی بیشتر بود زنها اجازه چند شوهری داشتند ، در شرایط فعلی هم اگر امثال این ها اعتراضی دارند اشکالی ندارد برای رفع نیازهای اقایان بیچاره و بیوه و بی همسر زنان با چندین نفر از انها ازدواج کنند و بچه هم که با ژنتیک مشخص می شود ، حتی تفکرش هم رعشه بر بدن افراد هوسباز می اندازد پس هرچیزی دوطرفه است این مساله هم همانقدر مهوع که چند همسری مرد هست. ضمن انکه اکثریت مردانی که دنیال این مسایل هستند مشکلات زناشویی فراوان دارند و از عهده یک زن هم برنمی ایند چه برسه چند زن!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
4
55
این آقا تو کانالش مدام میگه زنان بیوه و مطلقه بچه دار رو هیچ کس نمیگیره و راهش چند همسری،، بعد آقا خودش 4 زن داره 3 تای اول که دوشیزه بودن، چهارمی رو نمیدونم، بعد هیچ کدوم از این خانوما هم مطلقه و بیوه بچه دار نیست فقط از اسم این خانوما استفاده میکنه برا توجیه کار خودش و اینکه چند نفر رو با خودش همراه کنه....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
یاد خروس و مرغ دونی افتادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
نکات تکمیلی
1. این ها رو از کجا پیدا میکنه؟
2. چطوری مخشون رو میزنه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
4
31
واقعا که حالم بد شد اصولا ادم ها دنبال کسی هستن مثل پرنده زندگی کنند دوتای نه مثل دسته شیر ها ی درنده برای بدست آوردن عشق
رهبرم عشقه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
24
45
رهبرم رو عشقه. که یه همسر داره و عاشقشه.
خدا یکی یار یکی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
مردان خدا راه درست زندگی را انتخاب میکنند
هرکی که......
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
12
38
فرمایشات رهبر را و به گوش جان بسپرید که گفتن خدا یکی یار یکی پس چرا بقیه دوس دارن جلو بزنن، جای سوال هست ! این مستندها با هدف ساخته شده تا جامعه رو ملتهب کنن
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
4
36
میگه ماهی سه میلیون درآمد دارم
دروغ میگه
حتی اگر بخوای خوش‌بینانه بگی طرف خونه داره و اجاره خونه هم نمیده،با ماهی ۳تومن درآمد و این حجم از زن و بچه،حتی اگر کلا نون تو آب بزنن و بخورن بازم ۳میلیون کمه!!!
حساب کن اون‌همه آدم لباس نمیخوان؟
خوراک نمیخوان؟
بچه وسیله و اسباب‌بازی نمیخواد؟!
لابد از تاناکورا لباس میخرن!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
3
11
..... آفتاب که نظر بسیار ساده من رو هم منتشر نمیکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
65
9
کارش شرعی و قانونی است
پاسخ ها
زهرا
| Korea (Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
ایا عاطفی و وجدانیم هس ایا زن مثله مرد احساس نداره زن نیاز ره کسی داره که تا خدا عمرمیده درکنارهم باشن چطورقلبشو بین چهارنفرتقسیم کنه مگه ادم نباشه چنین مردی
فرهنگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
جنابعالی چی راصی میشوی خواهر و و دخترت هم با مردی که چند همسر داره ازدواج کنه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
5
53
ولی خداییش خوب گذاشتنمون سرکار.
گرانی بنزین یادمون رفت قطعی اینترنت یادمون رفت .تورم وبیکاری و...
داریم برای حماقت های یک روانی کامنت می ذاریم.
پاسخ ها
پریسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
خب ماشاء الله که قلب خیلی بزرگی داره و جیب پرپول وگرنه یک قلب را نمیشه بین چندنفر به اشتراک گذاشت و تأمین هزینه این جهار زوج را جدای از خورد و خوراک فقط پوشاک را درنظر بگیرید که چه هزینه نجومی و سنگینی می شود دراین زمانه درود برشما حاجی دست بچه های ماراهم بگیر و کمک کن آنها هم ازدواج کنند فقط فقط یک زن می گیرند قول می دهم !!!!!!!!!!!!!!
مشت قربونعلی
|
Canada
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
2
35
ناز نفست حاجی ،ما منتظر پنجمی هستیم.حالا با نویسندگی چطور خرج چهار تا زنت رو در میاری.اگه برج ساز بودی ما قبول میکردیم.حفیقتا هم خودت معجزه ای هم زندگیت سراسر معجزه هست و هم زن هات.یه خرده حوزه کاریت رو از چهار گوشه ایران کوچیک ما به چهار قاره بزرگ دنیا توسعه بده و زن از اروپا و آفریقا و آمریکا هم بگیر که هم معجزه هات کامل بشه و هم میخت رو در همه جا کوبیده باشی.
پاسخ ها
فریدهناز نفست گل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
ناز نفست گل گفتی
آریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
1
30
تمام مشکلات نوع بشرازجهله اگرماخرد روسرلوحه کارهاقراربدیم تمام مشکلات حل میشه فقط همین.
عباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
7
47
حالم از قیافه اش به هم میخوره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
چه ربطی داره به قیافش
مگه گفتن بیا زنش شو
مهسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
ای بابا آدم جیبش پرپول که باشه ده تا زن هم می گیره جوان 29 ساله بیا کمک کن ماهم به پسرمون یک زن بگیریم .صواب این بیشتره تا هی تعداد زن ها را بیشتر کنی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
9
44
از تمام مرد های مجرد عاجزانه تقاضا داریم برن زن بگیرن با توکل بر خدا رحمان...و هم چنین از دخترای عزیز هم عاجزانه تقاضا داریم توقع هاشون رو کم کنن و ازدواج کنن.
و با عشق تشکیل زندگی بدن تا راه برا این جور افراد باز نشه.....
اسلام سراسر زیبایی هستش اگه تمام ابعاد اسلام در نظر گرفته بشه ،نه فقط یه بعد از فرع اسلام
اینا دارن اسلام رو وارونه جلوه میدن .......
پاسخ ها
مهسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
باورکنید پسرمن 30 ساله متولد سال 68 حتی نمی تونیم یک زن برایش بگیریم چه برسه به چهار زن !!!!!! وقتی جوان نه درآمد داره نه خونه داره نه حساب بانکی داره نه شغل ثابت داره زن چیه دیگه !!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
به من هم کمک کن برای پسرم زن بگیرم
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
39
8
ضمن سلام و خدا قوت ب همه دوستان بهتره بدونید این بلارو خود دخترا سر خودشون اوردن با این همه رنگ و لعاب که ب خودشون میزنن مردارو تنوع طلب کردن و در نتیجه خودشونم بیوه کردن و درمونده البته ایشون هم اگر با ۴تا خانمش خوشحاله پس حالتون بهم نخوره دمشونم گرم براشون ارزوی خوسبختی کنید و حسادت نکنید بعضیان گفتن ادم صد سال مجرد بمونه ولی زن دوم و ....نشه البته اگه بتونید سراغ راهای دیگه نریدبله مجرد بمونید بهتره
پاسخ ها
نرگس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
چی این زندگی واقعا حسادت داره خخخخ
مهم ذات ادماس مهم رنگ و لعاب خانوما نیست...خوده مرده باید بفهمه کی براش زن زندگی میشه و میتونه روش حساب باز کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
حساددددددت .... عجیبه مثل اینکه خودت هم مثل اونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
ددرست که خانم ها بعضی هاشون عفت را رها کرده اند اما شما داری خیلی به خانم ها اهانت وتهمت میزنی
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
0
14
اخه مرد حسابی تو چطوری خرج 4 زن و شیش بچه رو میدی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
خودش که نمیده زناش شاغل هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
1
4
خسته نباشی پهلوان
مه بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
2
25
منم یه خانم چهل و دو ساله مجردم که تا حالا ازدواج نکردم، دکتر مهندسم و استاد دانشگاه، مگه خونه عفاف یا ....خونه است که چهارتا زن تو یه خونه می زان، پس زنها هم چهارتا شوهر می خوان با آزمایش دی ان ای معلوم میشه بچه برای کی هست
خاک بر سر آدم های شهوت ران کم عقل
نمی خواد شماها به فکر دخترهایی مثل ما باشید
پاسخ ها
من ....
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
26سالمه خیلی هم خوشتیپم فقط یکی خرجمو بده حاضرم ازدواج کنم ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
0
8
این کار درستی نیست
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
1
19
به نظرمن اون چهارتاخانم از نوادر روزگارهستند چون هیچ زنی چنین شرایطی را نمی پذیرد.ضمنا" حتی بخواهد نفری یک چادرمشکی و کفش و روسری و مانتو و کیف که اینها الزام هستند بخرد باماهی 3 میلیون تومان نمی شود به چهار زن خرید کرد . بنابراین یک جای کار می لنگد.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
17
7
امیدوارم فرهنگ یکم بیشتر باشه که هر کی هر چطور که خواست باشه و دیگران هم دخالت و قضاوت نکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
دیگران حق دخالت دارند چونکه با کمال وقاحت داره میگه عمل زشتش رو فرهنگ سازی میکنه تا کار زشتی جا بیافته
یاس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
کسی ک نمیخاد دیگران در زندگیش دخالت کنه زندگیشو در ملع عام نمیزاره پس وقتی میای زندگیتو تو نت میگی باید منتظر همه قضاوتی باشی
مهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
0
6
هر پيامي كه خوشت اومد ميگذاري!!!
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
8
17
به نظرم زنها هم باید آستین بالا بزنن و چندتا شوهر داشته باشن.
اینطوری دیگه هیچ پسری بی زن نمیمونه.
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
9
8
خدايي من ماهي حدود ٢٠-٢٥ درامد دارم اما به چيزي كه اصلا فكر نميكنم ازدواجه اخه كه چي تو كشوري كه اينده اش معلوم نيست ادم ازدواج بكنه كه چي بشه بعدشم الان دخترا دنباله پول هستن اكثرا برا ازدواج پس ادم حاصل زحمت خودشو به يه عده مفت خور نميده
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
0
12
چه جوری باهاشون میره خرید؟
یکی شون برا کشتن 7 مرد هنگام خرید کافیه
راهنمایی میخوام
ز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
43
7
من پسر مجردی هستم و دوست دارم چهار همسر داشته باشم ومراسم عروسی خودم و چهار همسرم رادریک شب برگزار کنم.البته زمانی که به خواستگاری هر دختری بروم موضوع را با دخترها وخانواده آنها در میان می گزارم وهیچ کس را در عمل انجام شده قرار نمی دهم.من حاجتم از خدا خواستم نه از بنده خدا وامیدوارم که آرزو به دل نمونم وخدای مهربون دعاهام مستجاب کند آمین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بنده خدا الان فکر کرده بهترین کامنت دنیارو گذاشته.لایکش کنین دوستان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
آن شا الله خدا هم به شما دختران زیادی عطا می‌کند و شما و. همسرانتان برای خواستگارانی که برای ازدواج سوم وچهارم به خواستگاری می آیند با خوشحالی جواب بله می‌دهید و دخترانتان مثل مادرانشان با هوو هایشان زندگی خوبی خواهند داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
2
22
همین چند همسری یکی از عواملی هست که جوانان ما رو نسبت بدبین میکنه بخصوص دختران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
1
24
همين جورى پيش بره ميتونه يك صور به ناصرالدين شاه بزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
1
27
حاج اقا که وضعش خوبه یه کمکی هم به پسرای مجرد کنه، البته طوسی بازی در نیارهاااااا، سر کیسه رو شل کنه هزینه زن پنجمو بده یه پسر مجرد بدبخت ، بتونه زن اولو بگیره، ایا در دین اسلام دستگیری از فقرا گناهه حاجی؟
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
2
18
چرا آدم زیر بار چند همسری بره،
ناشناس
|
Oman
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
3
12
فقط در طی سه دهه جمعیت کشور دو و نیم برابر رشد کرده، این روند مهلک همینطور ادامه پیدا کنه این مردم کار و شغل و ماشین و خونه و زندگی که ندارن هیچ علف هم برا خوردن در این مملکت پیدا نخواهد شد.
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
10
4
پهلوون زنده رو عشقه حاجی پسته زیاد بخور
یک زن ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
2
16
سلام .همش کشکه کدوم خاک بر سر هستن این ۴ زن که حاضرن خفت رو تحمل کنن
باقری فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
2
24
سلام من نظرات دوستان رو خوندم و فقط برای دوسری حرف که بعضی از دوستان زدن یه صحبتی داشتم . دوستان عزیزی که میگن خانم ها برن چند شوهر بکنن تو رو خدا را عصبانی شدن از همچین کاری پا رو دینمون نذاریم بعد تازه انقدر یه زن شرف داره که تن به همچین کاری نده بعد دوست دیگه ای گفتن زندگی خصوصی خودش دیگران نظر ندن اگه زندگی خصوصی خودشه ... کرده .....همچین فیلم هایی رو از اون به اصطلاح زندگی .. میگیره و میذاره برای تبلیغ وخدا میدونه که با این کارش چند تا زندگی از هم میپاشه و چقدر اه و نفرین پشت سرشه من که هر روز براش فحش میدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
1
20
زنان علیه زنان.خانومای مدافع حقوق زنان!با وجود همچین دوستایی دیگه دشمن میخوایم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
2
22
خاک تو سرش
چه افتخاری هم می کنه
کاش دیگه تبلیغ نمی کرد
مهلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
4
17
اگه خوب بود پس مراجع هم چند همسر میگرفتن .این رسم بیشتر کشورهای افریقایی و..دارن و ادمو یاد زمان قاجار می اندازه.چطور میتونه چهارتا زنو باهم دوست داشته باشه و ابراز علاقه کنه معلومه چون هیچ عشقی تو وجودش نیست همش هوس و علاقه به معرفیته .
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
1
14
این خیلی حتما زبون باز هست ،بابای من نذاشت کنار همسرم بمونم چون ایشون شیش ماه ،شیش ماه از من دور بودن رو کشتی بودن ،با اون در آمد مونده بودیم هم تو دخل خرجمون،عاشق هم بودیم ولی خانواده ها گفتن جدایی ،بابا خیلی نامردی ،
پاسخ ها
093013719
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
بنده هم همسرم از خوشی زیاد توقع هایه بی جا کردو رفت .......
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
0
14
بابا خوب مخ باباهاشون زدی،حالا میگم دختر بود داغ بود نفهمید،باباهاشون چطور رازی کردی
کبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
1
14
پسرها با حقوق ۳ تومن نمیتونند زن بگیرن تو مخارج این زن ها را از توی کتاب ها در میاری راهش بگو ماهم برای پسرمون بتونیم یکی بگیریم
امیر ارومیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
9
3
حاجی فدات شم دست راستتو بکش سرم. همه جای ایران سرای من است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
1
9
شاید همسر اول ایشان با طیب خاطر با ایشان ازدواج کردهمسران دیگر حتمٱ خودشان مشکلات و دشواری هایی در زندگی داشتند که ترجیح دادند تن به این ازدواجهای مشمئز کننده و نفرت انگیز بدهند.امکان ندارد با درآمد ماهیانه سه میلیون تومان از پس زندگی هشت نفر برآمد به ویژه که سه کودک خردسال دارند.
غ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
29
5
خداوکیلی هم خودش مرد بزرگیه و هم زنهاش انسانهای وارسته.آیا بد است که یک سنت اسلامی را اجرا میکنند؟تازه از مجرد بودن و آلاخون والاخون بودن دختران در جامعه جلوگیری میکنند.
پاسخ ها
زن ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
واقعا راست گفتی خداقسمت خودت کنه
امید
|
United States of America
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
4
11
.... تک تک همسرات
الان جوونا نمیتونن از ترس فشارهای اقتصادی به ازدواج فکر کنن اونوقت تو ۴ تا ۴تا میگیری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
2
14
خواهش میکنم مثل یک کارگر ساختمان زحمت کش دوروز حسابی کار کن بعد بیا ادعا کن
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
0
6
منم شوهرم منو دوست نداره عاشق یکی دیگه بود فقط وضع مالی من خوب بود با من ازدواج کرده زندگی عذاب آوری دارم
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
والا من مجردم دوست دخترم ندارم،دنبال ی عشق واقعیم ک همه جوره مال من باشه.غصه نخور....
الهه
| United States of America |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
منم مثل شما اونقدر بیچاره و بدبختم به سایت ها رو اوردم
الهه
| United States of America |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
وقتی هم فهمیدم دوستم نداره و همینجوری ازدواج کرده زندگی .... را تحمل می کنم فقط دست و پا می زنم خیلی عذاب می کشم همش تو شبکه های اجتماعی سایت های خبری سرم رو گرم می کنم که زمان بگذره وقتی عشق نباشه چاره ای غیر این نیست
الهه
| United States of America |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
آقا احسان شما چه مرد خوبی هستین همه وجودش فدای مرام شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
0
9
عجب وقتی به جای کار کردن .....با پول مفت معلومه فیلت هوای هندوستان می کند
حمید رضا رستمی
|
United States of America
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
0
18
تازه 29 سالشه 4 را گرفته ! اهل تمیز میدونن تنوع طلبی حالت فزاینده واعتیاد داره ! و اگر پا بده،این اقا بعد این شروع میکنه به صیغه گرفتن واین داستان داستان نفس سرکش هست وایشان گرفتار عمل خودشه
ناشناس۱
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
0
13
چرا نمک می پاشید به درد بی پولی مردم
روانشناس از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
1
24
اینقدر این داستان چیپ و بدرد نخور هست که وقت باارزشمون رو حتی برای نظر دادن نزاریم صرفا به عنوان یک روانشناس نظر میدم برای دوستان عزیزی که میدونم دغدغه مند هستند و ذهن زیباشون به چالش کشیده شده
چند همسری با ابعاد روانشناختی و سلامت روان به هیچ عنوان حالت سازگار و سالمی نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
درود بر شما و روشن فکری شما ببخشید اشتباهی دستم روی منفی رفت.
حمیدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
22
3
خیلی هم خوبه وراحت اگر زنان حسادت نداشته باشند و قانع باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
طرز تفکر داعشی ات امثال شما هوسباز ها هستید .....یک مرد واقعی به هیچ وجه نمیتونه دو تا زن رو به یک اندازه دوست داشته باشه و هیچ دو زنی نمیتونن یک مرد رو بین خودشون تقسیم کنند هر چی غیر از این باشه یا هوسه یا اجبار
ارمیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
1
16
زن ریحانه اس.خجالت بکش میخوای زنان رو نسبت ب کانون خانواده دلسرد کنی؟؟ من متاهلم واگر همسرم ب کسی فقط نگا کنه دق میکنم چ برسه ب زن گرفتن مجدد.
مجتبی رجبلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
1
13
خب که چی رو میخوای ثابت کنی. مرد اگر عرضه داشته باشه همون یدونه زن اولی رو حفظ میکنه . امروزه این خرکت نسخ شده چون بار روانی زیادی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
1
10
حالم بد شد حالاهمه بد بختی هاو مشکلات رو حل کردی موندی به فکر ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
11
9
هیچکس حق توهین به عملکرددیگران رانداره بعصیها مثل داعشیها فقط میخوان خون بریزن توخودت شاید مخفیانه ودور از چشم همسرت ...
مونا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
1
8
واقعا خجالت اوره
از همه سلاح هاااا؟
کدوم سلاح
واقعا باید خجالت بکشه
بهتره ب ی جووونی کمک میکرد تا ازدواج ساده ای داشته باشه
اصلا وقتی شوهر ادم با ی زن دیگه کمترین رابطه را داشته باشه از چشم ادم می افته و حالش ازش به هم می خوره
ننگ ب اون چارتا زن ب دب خ ت
تین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
1
9
من شوهرم وقتی مجرد بود رفته بود خواستگاری دختر خاله ش،دیگه قسمت نبود و جواب منفی بود،بعد الان هر وقت اسم دختر خاله ش بیاد،دست خودم نیس،رعشه میگیرم،مرده زنده شوهرمو میارم جلوی چشم بنده خدا خخخخ
بعد واقعا اینا چه جوری تحمل میکنن شوهرشون غیر از خودشون سه نفر دیگه تو زندگیش باشه،من بودم از ناراحتی سکته میکردم خخخخ
آذربایجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
1
13
این نوع زندگی اصلا مناسب نیست حتی توان مالی هم داشته باشی توانایی جسمی و عاطفی رو میخوای چیکار کنی؟
ناخوداگاه حسادتها و کینه توزیها بین همسران و فرزندان پیش خواهد امد
حتی از کسر شان زنان هم حرف نزنیم
صبا
|
Switzerland
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
2
11
واقعا شرم اوره اینم یه جور ...... !!!!اگر این اقای چندش اون سه تارو نمیگرفت قطعا از بی شوهری نمیمردن !!!!!البته اونا خودشونم مشکل مغزی داشتن که تن به این ذلت دادن !!!!!اه حالم بهم خورد!!!!
فریبرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
2
13
اگه به دو تا مجرد کمک میکرد ازدواج کنند ثوابش صد برابر بود. زن یکیشم زیاده
مهم نیست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
2
9
واقعاً متاسفم فقط تو فکر شهوت رانی و چند زن بودن کشورهای اروپایی تو فکر پیشرفت علم و فناوری هستن اونوقت عقب مونده هایی مثل این تو فکر ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
8
4
سلام سلیغه ایشان این است وتا کسی حدود خدا را رعایت کند مشگلی ندارد واظهار نظر دیگران مهم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
حالا سلیقه چی بوده یا کیا بودن مهم نیس
چرا به دیگران توصیه میکنن
شاید کسی تا الان به فکر این کار نبوده الان بخواد شلوارشو دوتا کنه دو زندگی اولش از هم بپاشه و این گناهه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
2
8
حاج اقا !
بحث خونه و زندگیه ، تخم مرغ شانسی که نیست ... که بخوایم چندتا چندتا بگیریم !
اصلا شاید اون بچه هایی که به دنیا میان از این موضوع چندهمسری پدرشون راضی نباشن ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
مطمئن باش دختران اون خودش هم گرفتار چند همسری افرادی مثل خودش میشه. اونوقت میفهمه چه دردی داره
آرام جان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
احسنت بر تو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
0
6
حاجی طرز تفکرتو دوس دارم . بیا به ما هم یاد بده چجوری ماهی ده تومن در بیاریم . زن نخواستیم . اون ده تومنو واسه خودم میخوام. باهاش میرم تور جزایر کاراییب . اگه خواستی یکمش هم میدم به خیریه . فقط بگو روش درآمدتو
موسایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
10
2
البته از نظر فقهی ومبانی فقه مانعی وجود ندارد لکن اجرای این امر میتواند مایه آثار وبرکاتی در جامعه گردد لذا جوانب امر لحاظ شده وقصور دراین خصوص صحیح نمی باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
کدوم برکات؟
مردا تو ایران از زنا بیشترن
میخوای سر چند نفر بی کلاه بمونه؟
موسایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
12
2
در کل امر مقدسی است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
تو خوبی
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
2
8
به خدا قسم هیچ کجای دین همچین اجازه ای نداده، یه مرد وقتی به زن دیگه نگاه میکنه دل زنش میشکنه چه برسه به اینکه با یکی دیگه زندگی کنه، ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
5
7
ما خواهان تساوی حقوق زن و مرد هستیم اگر مرد مجاز به چند همسری است پس زن هم مجاز است وآیا این زندگی است؟هوس بازانی که بنام دین ترویج چند همسری میکنند و به اصطلاح زن را به بردگی میگیرند، زن فردی دارای شخصیت و شعور اجتماعی با توانایی های بالا ست که در بعضی موارد مردها قادر به انجام آن کارها نیستند بهتر است این هوس بازان میدانی خجالت بکشند و در جهت ازدواج جوانان حرکتی کنند واین هوس بازان از استفاده ابزاری از زنان دست بردارند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
7
3
سلام بعضی ادما ارزششونو دارن شما از حسودی تون میشه کسی اسلحه کنار سرشون نگرفته.......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
این که چرا این کارو کردن به خودشون مربوطه ولی اینکه دارن به دیگران توصیه میکنن اصلا اصلا درست نیست و واقعا زشته
یامهدی ادرکنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
1
9
دوستان گرامی این آقاروبیخیال بشید حیف شماها نیست دررابطه بااین آقا حرف میزنید این آقا مشخصه دل زن اولو شکونده.دل شکوندن خودش گناه هست پس ولش کنید دوستان گرامی خوب باشید خوب زندگی کنید به همه توصیه میکنم کلاس های ان ال پی های استاد حورایی برند خیلی خوبه شما ایرانیان به همچین ادماتوجه نکنید اسلام که نمیگه بروهمینطور بگیر.دخترارو نجات بده.اسلام خیلی زیباتراز این حرفهاست.اگه اقا عدالت برقرار کرده بود چرا چادر رنگی زن اولی کهنه تر از بقیه بود این کجا عدالت برقرار کرده اصلا این ....پس ازاین ادم حرف نیست حیف شماها نیست
یامهدی ادرکنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
2
2
دوستان گرامی این آقاروبیخیال بشید حیف شماها نیست دررابطه بااین آقا حرف میزنید این آقا مشخصه دل زن اولو شکونده.دل شکوندن خودش گناه هست پس ولش کنید دوستان گرامی خوب باشید خوب زندگی کنید به همه توصیه میکنم کلاس های ان ال پی های استاد حورایی برند خیلی خوبه شما ایرانیان به همچین ادماتوجه نکنید اسلام که نمیگه بروهمینطور بگیر.دخترارو نجات بده.اسلام خیلی زیباتراز این حرفهاست.اگه اقا عدالت برقرار کرده بود چرا چادر رنگی زن اولی کهنه تر از بقیه بود این کجا عدالت برقرار کرده اصلا این ....پس ازاین ادم حرف نیست حیف شماها نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
4
6
متاسفم برا این جامعه که اینچنین ادمهای توش مجال تبلیغ دارن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
4
10
چرا مردها هر کاری دلشون خواست انجام میدن
بابا شما چیزی به اسم وفاداری یاد گرفتین چیه ایا؟
پول داری که داری قرار نیست که پول دار شدی بری دوباره زن بگیری
پولاتو خرج زنت کن نه که بری سرش هوو بیاری
احمد محمدی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
4
11
این اقا اگه نیتش درست بود خوب خرج ازدواج دوم وسوم و.....میداد به یک جوان دیگر که اوهم ازدواج کند.چند همسری در قران بصراحت مذموم ونزدیک به مکروه میباشد وخدا دلایلش را فرموده. وسلام
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
11
4
زن های بیوه و مطلقه داریم که نمی تونند شوهر کنند .این آدم کار خوبی کرده خرج شون و میده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
بزرگوار هیچ کدوم از این چهار زن نه بیوه بوده نه مطلقه، برای زنان مجرد.؛ اعم از مطلقه و بیوه 30 تا 50سالی که اینا دارن روش مانور میدن مردان مجرد اعم زن مرده یا طلاق داده شده ٢۵تا ۶٠سال داریم چه نیازی هست به چند همسری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
4
7
حالم به هم خورد از این مرد. خیلی علنی حرمسرا راه انداخته..مطمئن باشید این زنها خیلی داغون و آسیب دیده بوده اند که زیر بار این ذلت رفته اند وگرنه هیچ زن عاقلی نمیتونه همچین وضعی رو تحمل کنه مگر اینکه از نظر روحی بیمارباشه.متاسفم که یک دیوانه فقط نقاط ضعف دین رو فهمیده و اومده خیلی علنی داره اونها رو ترویج میونه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
1
8
آقا اگر شما می خوای به این خانم ها کمک کنی. بدون ازدواج نمیشه. تو الان چه طوری می تونی عدالت رو برقرار کنی. ......
زهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
2
6
فکر کردم داروی کرونارو کشف کرده یا سفینه فرستاده فضا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
2
8
؟من یه زنم و هیچوقت محبت و عشق همسرم رو با هیچ زن دیگه ای تقسیم نمیکنم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
1
3
به نظر من بهتره که شما راه رو برا ازدواج جوون های دیگر باز و آسان کنید تا دیگران هم بتونن زندگی متاهلی رو تجربه کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
9
3
من چهار تا بچه دارم خودم تک بچه هستم اگر همسرم از نظر اعصاب مشکل نداشت خودم استاد دانشگاهم رو که همسن خودم هست رو برای همسرم خواستگاری میکردم وچند تا از دوستام رو برای همسرم میگرفتم انقدر به این موضوع بد نگاه نکنین من ده سال پیش که تازه ازدواج کرده بودم تا این اواخر به اینکه برای همسرم زن های مختلف بگیرم فکر میکردم اما اونقدر همه باهام مخالفت کردن دیگه نگفتم البته شاید بالاخره تصمیم خودم رو بگیرم
علیرضا
|
Canada
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
12
4
بسیار عالی. از زیباییهای اسلام همین چند همسری هست. واقعا زیباست. شما حتی یک مرد را پیدا نمیکنید که فطرتا مخالف این قضیه باشد. مگر اینکه تحت فشار باشد و واقعیت فطرت یک مرد را پنهان کند. چقدر خانم سن بالای مجرد داریم که در دهه چهل زندگی خود هستند و اصلا امیدی به ازدواج ندارند. من خودم 38 سالمه و مجرد. اگر این فرهنگ در جامعه جا بیافته من خیلی مشتاقم چند همسر داشته باشم. فقط به شرط اینکه فرهنگش جا افتاده باشه. هم خانمهای مجرد سن بالا ازدواج میکنند و رویای بچه دار شدنشون به واقعیت می پیونده و هم من به عنوان آقا برام این امر به صورت ذاتی جالب و جذابه. حالا بگید مشکل این کار چیه واقعا و خداییش. لطفا عاقلانه فکر کنید. التماس تفکر و عدم تعصب
پاسخ ها
صنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
شما با این نظر تا ابد ازدواج نمیکنی.
تو چی فکر کردی که یک خانم تنها آرزویی که داره بچه دار شدنه‌؟!
نه آقای نسبتا محترم پرورشگاه ها پر شده از بچه های بی سر پرست که خدا و شکر جدیدا به خانوم های مجرد هم بچه میدن.
اگه بحث اسلام هست که گفته شده در صورتی که مساوات کامل برقرار بشه که این فقط از عهده معصومین بر میاد نه شما که نگران دختر ۵۰ ساله ای.
با چه موجوداتی داریم تو یه کشور زندگی میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
متاسفم براتون
آرش میری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
داداش تو اولیش رو بگیر، تا بقیش
سادات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
2
6
بقول حاج آقا،که درحرم حضرت معصومه سخرانی میکردن،دیگه تمام مشکلات اسلام حل شده فقط مونده ثواب بردن ازچندهمسری،اینقدرمستحبات داریم واسه ثواب راستش رومیگیداهل مستحبات باشید،حالاحتمابایدفقط دنبال هوی وهوس باشید،اینهاهمه عواقب داره ازبین رفتن بنیان خانواده،عدم رسیدگی به تربیت بچه ها،بروجمعش کن،این خانمهاچقدربیچاره هستن که حاضر شدن زن توبشن
Gilda
|
Ukraine
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
1
6
الان با همه مشکلاتی که دارم واقعا خوشحالم که جای اون بچه های این فرد ....نیستم آینده به شدت وحشتناک و دردناکی دارن
رنجبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
1
4
آقای چند همسری!!! چرا به جای اینکه فکری به حال جوانان، پسران و دختران، مجرد ما بکنید تا زودتر مقدمات ازدواج برایشان فراهم شود، لقمه را زیر پایتان له کرده اید؟!!!
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
7
1
چی خوبه این مقاله، خیلی دوسش دارم، من وضع مالیم خیلی خوبه، ۲۴ سالمه خیلی دوست دارم پنج تا زن داشته باشم، تازه اینجوری بچه زیاد میارم هم کمک میشه به جمعیت کشور هم دین و هم خودم زیاد راضی میشم، البته اینجوری همه تو یک خونه رو دوست ندارم
نوکر آقا(رهبر)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
1
5
باور کنید پسرا
اگه بوجه اشون برسه همون یکی رو بگیرن کافیه
مسلمون واقعی دنبال این چیزهانیست (سخن رانی استاد رائفی پور درباره چند همسری گوش کنید )حرمت داره این کار ها
نمیدونم واقعا الان تبلیغ این امر واقعا درسته به نظرتون؟؟؟ تبلیغ حمایت دختران و پسران برای ازدواج و مسکن و کمک و بودجه و هزار تا چیز دیگه هست بهتر نبود
و خیلی از این نوع خانم ها که نگرانشون هستید و اقا مناسب و هم کفوشون وجود داره که نخواهن زن دوم با سوم بشن و مثلا بیوه هست مرد هم هست که زنش طلاق داده باشه یا مرده باشه وهزارتا ملاک دیگه و هزار تا راه دیگه که میشه اگه بودجه بندی کشور خوب رفت با یه پلیکیشن معرفی کرد این نوع هارو بهم و لازم نیست به ترسوندن یه سری دیگه در زندگیشون نسبت به این قوانین که سردی و نا ارومی ایجاد کنه و هزار پیامد دیگه بد دنبال داشته باشه @@@به قول رهبری خدا یکی ومحبت یکی ویاریکی
این حرکت هم ازدواج دختران سرد می کنه و پسران الان در این شرایط اقتصادی برای اکثریت ناامیدی و حسرت داره

نظر بنده بود و قوانین و احکام خدا درباره چند همسری هم هست اما بسیار شرایط داره ولی هستن خیلی چیزهای دیگه که اولویت دارن و از نظر رهبری به خوبی برسی شد
فدای ولایت فقیه
✌✌
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
1
سلام به نظر من اگه مردا مهریه زنشون رو بدن اونوقت میتونن در مورد این موضوع حرف بزنن
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
1
به نظر من تنها راه کار برای حل این مشکلات ازدواج آسان هست تا زمانی که ازدواج آسان نباشه این ها تبدیل به ارزش در جامعه خواهند شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
1
5
این آقا را که دیدم یاد زندگی گله ای حیوانات افتادم. انسانی که شعور داره برای تشکیل زندگی هدف های مهمتری داره.
واقعا براشون متاسفم. وضع فلاکت باری برای زنها و بچه هاش درست کرده
آرمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
2
4
از این آدم وقیح تر متاسفانه از اون زن ها بدر تمام عمرم ندیده بودم و فکر نکنم ببینم
ناشناس
|
France
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
6
1
منم دوست دارم دوتا داشته باشم من زن اول ام رادوست دارم و جانم براش میدم اما یکی کمه دوتا عالی دمت گرم حاج آقا .
پاسخ ها
فرهنگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
پسرم بهتره به زنگی دیگه فکر نکنی مطمئن باش تو این قرن عاقبت خوشی نداره خودت بدبخت نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خودتون مقایسه نکنید از کجا میدونید واقعا تو زندگیش چه خبره که بهش غبطه میخوری مواظب زن و زندگیت باش مطمئن باش فردا روزی گندش در میاد که از کجا وکی داره خط میگیره که چند همسری را رواج بدند که جامعه را به هم بریزند دشمن از همه راهی وارد میشه اینم میتونه یکیش باشه البته الله اعلم
فرهنگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
1
2
کدام پدری راضی میشود دامادش ازدواج مجددد کند بنده خودم فرهنگی هستم همسرم با ۳ میلیون بازنشست شد. ۲ پسر داریم ولی بنده بعنوان مادر شوهر آینده هیچ وقت راضی نمیشوم پسرام چند همسر داشته باشن.تازه آقای محترمی که ادعای چند همسری میکنی در مورد خواهر و مادر ودخترت هم همین نطر رو داری.بخدا نه وای به روزی که به یک پدر بگویند دخترش هوو داره
لطفا با این گرانی سایر مسایل اسلام رو رعایت کنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
0
3
پدر من در سن 60سالگی مادرم را با 5 پنج فرزند و دو نوه رها کرد وبا یک زن دهاتی 50 ساله ازدواج کرد و از طریق IVF دارای دو پسر دو قلو شد.
در این مدت 10 سال هیچ سراغی هم از زن و فر زندانش نگرفته.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
1
3
سلام
تعدادی از نظرات مردم را خواندم .
مشکل اینکه معروف و منکر در ذهن ها جاش عوض شده
تعجبی نداره اما حتما ناراحت کننده هست که دختران و پسران جامعه به این روز حال افتادند
این هم محصول دوری از قرآن و پیوستن به اینستاگرامه.
پاسخ ها
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
محصول شرایط اقتصادی نا به سامانه که جوون مردم نداره که زن بگیره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
1
2
سلام.من،یه جوان 31ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم لیسانس حسابداری دارم ولی کارگر میکنم،اگر با این شرایط کسی با من ازدواج می‌کنه .......
من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
2
0
این که چرا خانوما این قدر راضی بودن خیلی ذهنمو مشغول کرده حتی یکی از خانوما گفت منتظر بعدی ام اما چرا؟ جواب هایی که برا این سوال هست به هیچ وجه با مبانی دینی نمیخونه کاش این موارد رو تبلیغ نکنیم ممکنه باعث ترویج فساد باشه حتی
امیر
|
Germany
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
حاجی من یدونه زن هم نتونستم بگیزم خونه و زندگی هم دارم چطوری به دختر نجیب و خوش چهره پیذا کنم تا ابد پاش وایسم همه جونو وجودم بشه
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
1
من با چهل میلیون تومان درامد اینچنین شجاعت نمیتوانم داشته باشم
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
2
4
شما از قلب یک زن خبر ندارید که چقدر داغون میشه ببینه همسرش حتی بفکر نفر دوم باشه چه برسه که بگیردش ، عدالت در چی ؟ چرا از اسلام و آیات خدا خود تفسیری می کنید ؟ اگه به آیه شریفه مراجعه کنید برای شرایط خاص گفته برای کسی که سرپرست یتمیان گفته انذار هم کرده و گفته حتی اگر ترس آن را داری نتوانی عدالت کنی به یکی کافیه ! اصلا نگفته هر کسی می تواند بلندشه بره دو سه یا چهار زن بگیره ! چرا قرآن منحرف کردین ! من خیلی مطالعه کردم و به این رسیدم تازه شرایط الان با ان زمان متفاوت هست . عشق و آرامش چیزی که خدا در ازدواج وعده داده و این فقط در شرایط معقوله ، خدا برای شرایط ان زمان و یک مسله خاص آن را گفته نه برای همه شرایط که عده ای برای هوس رانی به آن مستند می‌شوند اینا کسانی هستن که علاوه بر اینکه از قرآن چیزی نمی دانند بلکه حرمت و ارزشی برای زن و احساسش ندارند ، بجای این تبلیغ ها که غیر منطقی و غیر اخلاقی هست به فکر تامین شرایط ازدواج برای مجردها باشین
بدون نام
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
1
1
خیلییی حال بهم زن ....
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
2
من یه ادم معمولیم.نه چیز زیادی از تاریخ اسلام میدونم و نه از شما بزرگترم.من یه دختر نوجوانم که ۱۳ سالمه.
خب اطلاعات من از شما زیادتر نیست اما اینا نظرای منن.
بنظرم چند همسری چیز خوبی نیست.اما خب الان اگه برین تحقیق کنید میبینید که در کشور هایی که قانون تک همسری هست،مردان با زنان دبگه ارتباط نامشروع دارن(زبونم لال).البته مرد باید جلوی هوسشو بگیره اما چند همسری باعث میشه مرد دیگه نتونه همچبن .... بکنه(این فقط نظر منه و خیلی مطمعن نیستم چون من مرد نیستم).
اما بنظرم عشق یعنی با هم موندن و همو دوست داشتن.و اینکه تعداد مردا و زنا با هم برابره بعد اگه یه مرد ۴ تا زن داشته باشه بقیه مردا نیمه گمشده شون چی میشه پس؟درضمن میگن هرکس یه نمیمه گمشده داره و قسمتش فقط یه نفره.پس چرا باید چندتا همسر داشت؟
من یه بار از مامانم پرسیدم چرا اون زمان بعضیا چندتا زن داشتن.مامانم گفت توی عربستان فرهنگ هنوز پایین بوده و اگه زنی تنها بوده و بیوه و بی کس و خونواده اش پول نداشتن براش خطر داشته و برای همین ادمای پولدار باشون ازدواج میکردن که بتونن براشون خونه بگیرن و بجورایی ازشون محافظت کنن که چون دیگه یجورایی ناموس یکی میشه کسی نمیتونه بهش اسیب بزنه.
اما الان که ایران امنیت داره دیگه نیازی به این نیست.
در کل اونموقع ها برای اینکه مراقبشون باشن و محافظت کنن ازشون چندتا زن داشتن ولی فقط با یکیشون رابطه داشتن)فکر کنم.مطمعن نیستم.)
رویا صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
2
3
مگه زنها بازیچه شما مردها هستند؟طبق یک کلیپی که من ازایشون دیدم ایشون خانوم اولش روتخت بیمارستان بوده وقتی مرخص شده واومده خونه بایک هوو مواجه شده؟والا واقعیت هایی که مادرجامعه دیدیم اینه که الآن دوتا جاری باهم نمیسازن چه برسه به دوتاهوو.بعدشم اینکه جلوی دوربین همه همسران ایشون ابراز خوشحالی ورضایت دارند تعجبی نداره.همه جلوی دوربین خودشونو خوب نشون میدن خدا ازدل آدما باخبره...چیزی که در کلیپ های مربوط به ایشون دیده میشه ازش چنین برداشتی میشه که این آقا رفته چند تا خانومی که کم توقع وبعضا پیدا کرده و راضیشون کرده به ازدواج.دیگه ببخشید مگه اینکه یک خانوم ضریب هوشی پایینی داشته باشه که به تنوع طلبی یابه قول خودتون چندهمسری شوهرش قانع بشه.بنظرمن این بنده خدا ها هم چاره ای جز رضایت به ازدواج باشما نداشتند. ظاهرا که زیبایی یا ویژگی جالب توجهی در شما دیده نمیشود والا اگه محمدرضا گلزار هم بودید همسراولتون همچین اجازه ای بهتون نمیداد. انقدر هم چندهمسری خودتون وتنوع طلبی بیش ازحدتون رو به اسلام نبندید چندهمسری پیامبر بخاطر شرایط خاص زمانه پیامبر بوده والا امام سجاد فرمودند:ویل للذواقین .وای برچشندگان.منظورشون تنوع طلب هایی مثل شما بوده.ضمنا شما بهتربود بجای ازدواج دائم هزاران زن صیغه میکردین تا آرامش بگیرید نه اینکه چندتا زن روبدبخت کنید یا لااقل برید عربستان زندگی کنید اینجا ایرانه.مطمئنا غیراز مردهای تنوع طلب ....کسی کارشما روتایید نمیکند.کاش دینداریتون رو باچیزهای باارزش ترنشون میدادین نه اینکه افتخارتونه 4تا زن دارین وخودتونو بسیار دیندار میدونید..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
سلام خدایی عزیز دلم چجوری وقت میکنی هواست به ۴تا خانوادت باشه اگه میشه لطفا منم یه راهنمایی بکن خدا شاهد الان ۴و۵ساله مادرم ندیدم دلم براش تنگ شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
1
0
چقدر مسخره است. به‌ این کارمی گن ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
1
1
داداش از ذوق زیاد نمیری مواظب خودت باش
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
2
2
بیشتر جوابها از روی بخل وکینه و حسد است داشتن زنهای متعدد و مدیریت کدن آنها هنر می خواهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
فعلا که زناش دارند مدیریتش میکنند این آقا هنری نداره
آیسو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
1
2
یه وقت ترش نکنین ۴ تا زن گرفتین ولی شما که میگی واسه این زن گرفتم تا چند تا زن بی گناه و بیپول رو از فقر نجات میدادم و نون آورشون باشم خب چرا مثله بقیه خَیِرا که به فقیر و فقرا کمک میکنن نرفتین کمکشون کنید تا گرسنه و بی پولی نباشن واقعا براتون متاسفم که کارتون رو به دین اسلام و کارهای خیر خواهانه نسبت میدین شما با ۲۹ سال سن ۴ تا زن داری خجالت باید کشید کارهای خودتونو به دین مقدس و پاک اسلام ربط ندین
م. شریف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
1
3
همشون راضی هستن و خوشحال کارشونم خلاف شرع نیست طرف رفته بازنی ازدواج کرده که ده سال از خودش بزرگتره این جوانمردی هست نه هوسرانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
البته باید دید نیتش چی بوده شایدم یه نفعی براش داشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
مشکل اصلی کشور ما اینه که وقتی یکی چند تا زن داره زن ها ....
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
1
همان که عشق و ایمان میدهد، روزی هم به دستان مهربان اوست خدا پشت و پناهت حاجی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
هوی هوس با عشق خیلی فرق داره اگه واقعا ایمان داره تو زمینه های دیگه بروز بده و از ایمانش مایه بزاره همه اسلاما ول کرده همینشا چسبیده واقعا که
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
2
1
من در مورد زندگی این آقا نظری ندارم چون هر کسی خودش اختیار زندگی خودشا داره ولی اینکه نظر وروش زندگیشا تبلیغ میکنه ومبلغ چند همسری شده اشتباهه اگه جوش اسلاما میزنی اگه میخای زنی را از فقر نجات بدی راه حل های دیگه ای هم هست که تسهیل ازدواج وکمک به اشتغال ،اقتصاد وازدواج جوانان یکی از اونهاست انرژیتا در این راها صرف کن آقای ابراهیمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
2
0
به نظر من اینجور موقع ها ضربه اصلی به زن اول می خوره چون می سوزه و می سازه
برای زن های دیگه که مهم نیست بره ده تا زن بگیره ...
تکتم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
2
3
واقعا وحشتناکه
براتون متاسفم که اینقدر وقیح هستید
از اون طفلکها که قطعا مجبور بودن بدلایلی به ازدواج با شما تن بدند
حتی فکر کردن به این کار ازارم میده حالم از امسال شما بهم میخوره
فدایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
1
2
حتی به شوخی مسئله چندهمسری را بیان نکنید چون زنان احساسات و عواطف دارند

خدا می‌دونه با این اقدام شما چند خانواده چندهمسر بشوند و کانون زندگی اش ازهم بپاشه
همه خانم ها که عواطفش مثل ۴همسرتو نمی شود که این اقدامت داخل بوق و کرنا کردی و از خوبی وخوشیت دم می زنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
2
1
فاجعه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
2
2
سلام ، خیییییلی متاسفم به این طرز فکر ، کدوم زن راضی میشه شریک زندگیشو به مشارکت بزاره ،مگه اینکه مجبور بشه ، اجبار با راضی بودن کلی فرق داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
2
4
سلام ، شما که اینقد به فکر زنان و دختران جامعه بودین ،ادعا هم دارین ، به جای کمک به زنان و دختران ، به پسرا و مردای مجردمون کمک کنین ازداوج آسان کنن ، میتونستین هر یک از این خانوما را با پسری امکان ازدواج باهاشون را داشته باشه معرفی کنین ، به جای ترویج چند همسری ، تشکیل خانواده و ازدواج آسان را ترویج بدین
مارال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
2
2
واقعا زشتههه چطور روت شددددد؟؟؟
میم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
2
2
حالم بهم خورد .لااقل تبلیغ نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
2
3
خاک توسرتون با لین شوهرکردنتون نونتون نبود ابتون نبود پولتون نبود حتما ب خودتونم افتخار میکنید همین شماها هستید زندگی خیلی هارو خراب میکنید
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
2
4
سلام.
اولا در قدیم زن ها شاغل نبودن. امنیت نداشتند . و زن به صورت کالا رد و بدل میشده .
شما جامعه ای را در نظر بگیر که دخترها را زنده به گور می کردندو هیچ ارزشی برای زن قرار نمی دادند .مثلا ۲۰ ۳۰ تا زن داشتند
قران تازه محدود کرد و گفت ۴ تا .
و ثانیا در قدیم جنگ های زیادی رخ می داده و یا عرب ها سر یه خصومتی به یه قبیله ای حمله میکردند و تعدادی زیادی مرد می مردند
خب
حالا شما تصور کن در جامعه ای که زن به هیچ وجه نمی تونه تنها زندگی کنه و امنیت نداره و خرجی هم نداره
و با توجه به تعداد بسیار زن نسبت به مرد (چون مرد ها در جنگ می مردن)
عدالتی زیر سوال نمی رفته در جامعه ای که رایج به بیشمار همسری هست کسی ۴ تا زن بگیره
ونکته بعدی اینکه
هدف پیامبر آوردن خبر اینکه جهان دیگری پس این جهان هست و بهشت و جهنمی هست و خدایی هست آمده بود و البته عدالت
اگر پیامبر میگفت هر کسی ففط یک زن بگیرد شاید خیلی ها ایمان نمی آوردن .دوما در جامعه ای که چند همسری رایج هست و زن نمی تونه به هیچ وجه مستقل زندگی کنه
عدالتی زیر سوال نمیره اگر کسی چند همسر داشته باشد
و نکته بعدی اینکه
قران توصیه کرده که یک زن بگیرید که این به عدالت نزدیک تر است
اگه قران در ابتدا می گفت فقط یک زن
در جامعه ای که بیشمار زن می گرفتند
شاید خیلی ها ایمان نمی اوردن
(و فرهنگ اون زمانه و شرایط اون زمانه این را نمی پسندید )
کسی که سر راه ایمان قرار بگیره و به سمت خوبی و عدالت حرکت کنه
کم کم به راه میاد و میفهمه که تک همسری به عدالت نزدیک تر است.
و این عقیده بنده است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
2
2
مطمئن باش که این زنها از مجبوری و بدبختی بوده که تن به این کار دادن که اینجور عزت زنها رو ازشون گرفتین مطمئن باش هرکدوم ازینها که راضی شدن زن چهارم تو بشن اگه شرایط اقتصادی و کار و درآمد واسه جوونها مهیا بود هرکدومشون میتونستن معشوق یک جوان ایده‌آل باشن و بعد هم اگه خودت و یا هر کس دیگه راضی شدن که خواهر یا دخترش زن چهارم پنجم کسی بشه اونوقت تایید کنه
خاااک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
2
2
این دیگه زندگی حیوانی هست همش که زندگی این چیزا نیست موندم اون زنها چطور قبول کردن
میم مثل مادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
2
3
امثال این آقا نمونه ی بارزی است که با اسم اسلام هر کاری میکنه .آقای محترم اسلام خیلی چیزایی دیگه گفته لطفا به اونا هم عمل کنید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین